Wanneer wordt een werknemer vergoed voor zijn verbruikte stroom?

We sturen elke maand een debetnota van de stroom die de werknemer verbruikt heeft om zijn wagen op te laden. Deze sturen we naar zowel de werknemer als de werkgever. Wanneer we het geld ontvangen hebben van de werkgever, storten we het door naar de werknemer.

Was dit artikel behulpzaam?

0 van 0 vonden dit artikel leuk

Nog steeds hulp nodig? Stuur ons een bericht